SAMEN VOOR ‘DE WARMSTE WEEK’

29 november 2023

Terwijl de allerkleinsten vlammetjes versierden in hun veilige cocon werkten we klasdoorbrekend in de speelzaal met de oudste kleuters tot en met het 6de leerjaar.

We sloegen de handen in elkaar om

• grote vlammen over te tekenen op piepschuim
  • vlammen te beschilderen
  • kleine vlammetjes in te kleuren of te versieren met de bellenblaastechniek
  • vlammetjes en stickers te kleven op de soeppotten
  • groenten te wassen, te snijden

Samen sterk en verzetten we werk, dat merkten we aan den lijve…

Dinsdagavond gingen de eerste soeppotten over de toonbank: terwijl de derde kleuters de boekhouding op punt hielden en het aantal potten aanstipten ontvingen de lagere schoolkinderen het geld.

Op die manier leerden we mekaar beter kennen en leerden we samenwerken. Dat smaakt naar meer!

Met dank aan onze sponsors:

• leerkrachten en familieleden voor de donatie van groenten
  • papa van Juf Liesbeth voor het uitlenen van grote kookpotten, vuren, mixers, pollepels, verlengsnoeren

Een grote dankjewel aan alle helpende handen en vooral aan iedereen die ons steunde door soep te kopen ten voordele van DE WARMSTE WEEK!

Het geld wordt geteld en zal overhandigd worden door onze kinderen tijdens ‘DE WARMSTE WEEK’ in BRUGGE.